kasutku...

kasutku...

Friday 23 July 2010

aku gila kasut


aku memang minat kasut. setiap kali keluar ke mana kalau ada lah kedai kasut akan ku belek sepuasnya. biarlah tak membeli pun asalkan aku puas melihat dan mencuba itu sudah membuatkan ku bahagia. walaupun aku gila kasut tapi aku memang cerewet memilih kasut. kadang-kadang aku sanggup habiskan masa berjam-jam lamanya hanya untuk memilih kasut yang selesa dan sesuai di kaki. iye lah, tak kan nak bagi kaki terseksa hanya kerana kegilaan sendiri. kaki nak pakai lama beb..kena jaga. nampak cam tak penting kan? tapi kaki lah nadi untuk kita ke sana kemari..kaki sakit susah nak gerak beb..jangan hanya pandang pada design kasut, apa yang penting ialah keselesaan di kaki. dek kerana gila kasut ni lah..maka telah sampai seru ku untuk berkongsi minat ini...aku pun jual kasut...sebabnya...aku boleh pilih sendiri kasut yang aku suka...selesa dan cantik plus harga tak mahal....ini lah kasutku dan aku harap ia akan jadi kasutmu jua!!!

2 comments:

  1. saya suka blog ni...awaklah partner saya paling sempoi...ini lah awak kan...

    ReplyDelete
  2. thank you lah cik fairus..awak pun partner saya paling sabar...ini memang saya...

    ReplyDelete