kasutku...

kasutku...

Saturday 24 July 2010

all about shoes


masih aku ingat masa aku sekolah dulu, aku ada koleksi kasut yang hampir penuh satu almari (yg kecik je lah)..yang pasti semunya aku jaga dengan baik..memandangkan kaki aku jenis kembang, kebanyakannya sandal bertali..aku jarang pakai kasut tutup unless it's full leather...ada juga kasut yang aku beli tapi pakai sekali lepas tu aku derma kat org lain...selalunya yang datang pinjam kasut aku ialah anak saudara aku...tapi yang aku marah, pinjam tak nak pulang pastu tak tau jaga barang orang....masa aku masuk U, semua kasut aku tinggal..ada lah aku bawak tiga pasang kasut favorite...tiap kali aku balik cuti, mesti koleksi aku berkurangan sebab dipinjam orang...hmmmm..beli lagi kasut baru...sampailah sekarang...aku masih gila kasut..dalam boot keta aku at least ada 5 pasang kasut...rak dlm rumah pun macam tu...dlm stor lagi...sampaikan anak aku pun gila kasut...tapi kasut lelaki mahal..kasut pompuan murah jer..dah lah tu cantik dan selesa...samalah macam kasut-kasutku yang ku jual ini...

No comments:

Post a Comment