kasutku...

kasutku...

Saturday 31 July 2010

jualan di UM


3 hari kami (aku n fairus) bukak booth di UM...alhamdullilah...rezeki murah...30 pasang kasut berjaya kami jual..best giler perasaannya...tq lah warga UM yang singgah booth 'kasutku kedai_rais'..bagi yg beli...semoga lagi murah rezeki kalian...bagi yang singgah dan mencuba..terima kasih kerana berminat...seronok kan bisnes ni, layan customer...actually..darah bisnes memang ada dlm diriku..masih aku ingat masa sekolah dulu tolong arwah mak jual kuih (ingat ct nurhaliza jer ker jual kuih..aku pun lah)...tiap-tiap petang aku jinjing 2 bakul kuih sambil jerit melaung kuih yg ku bawa...tak pernah aku malu...masa aku kecik dulu pun aku tolong arwah bapak aku jual roti canai...lepas jual kuih, aku tolong arwah bapak jual mee rebus dan soto plak...masa tu kira 'loaded' lah sebab selalu dapat upah...walau penat tapi berbaloi...

8 , 21 & 22 Ogos ni plak..kitaorg akan bukak booth kat subang parade plak...skang ni, walau tak jual makanan...aku jual kasut plak...semoga terus dimurahkan rezeki...insyaAllah

No comments:

Post a Comment