kasutku...

kasutku...

Sunday 25 July 2010

pertama ku jual


lepas aku decide nak buat bisnes kasut ni...aku nekad utk jadikan rezeki tetap dengan bantuan partnerku...hari selasa tanggal 20 Julai 2010, aku mula bukak kedai (bukanlah kedai apa pun..aku bukak kat opis jer)..tapi sebagai pembuka rezeki dan iklan bergerak..aku beli kasut pertama dari kedai_rais dengan harga penuh (org tua-tua kata biar berkat rezeki...insyaAllah..amin). kasut corak harimau ni (tapi bukan belang rimau ya) yang aku beli dan sarung ke opis. apa lagi terbukak lah mata kawan2 kat opis, bila mereka mula bertanya kat mana aku beli dan berapa harga...dengan bangga aku jawab "aku lah yang jual" dan harganya cukup murah "RM35"...dengarkan harga dan design kasut yang memang cun, ramai yg terus order...dan hari tu jugalah secara rasminya aku bukak kedai_rais. nama kedai_rais aku pilih sempena nama anak bujangku daniel rais..aku percaya dia memang rezeki aku yang dianugerahkan Allah s.w.t dan akan semoga rezeki itu akan bersama ku selamanya..insyaAllah...amin!!

No comments:

Post a Comment